Rabbena’ğfirlî…



Rabbena’ğfirlî…


Düşünce suçlusu yüreğim !!!

İnsanların şen kahkahalarla yürüdüğü caddenin parkelerine iz bırakırken ayaklarım

Kışın son demlerini yaşarken kent

Ben esen rüzgâra rağmen üşümekteyim

Burnum ve kulaklarım donmuş farkında değilim

Parmaklarımı kıpırdatmakta zorlandığımda hissedebildim

Bi ara, tüm bunlara aldırış etmeden konuşmasını sürdüren dudaklarıma dikkat kesildim

Kelimelerinin fütursuzluğu, kente –daha önce yaşamadığı-bi zemheri soğuğu yaşatmasından belliydi

Yürekten gelmediği pür aşikâr olan bu soğuk hava dalgasına karşı biricik dostumsa tedbirsizdi

Kendisinin de dediği gibi “insan en fazla dostunun yanında korunaksız, en çok onun yanında kendiydi”…

Bilmiyor muydum bunu, unutmuş muydum?

Hayır… Sadece, onun yanında ilk defa kendim değildim,

İlk defa bana lûtfedilen dostluğu için şükür içermeyen kelimelere elçilik etti dilim

Ve söz yangınının böylesiyle ilk defa imtihan edildim…



...


Bi köşe başında savuruverince rüzgâr ikimizi

Bu beklenmedik ayrılığın travması beni kendime getirdi

Gelmeseydim,ya gelemeseydim ???

Rabbim! bütün nankörlüklerime rağmen ikramını esirgemediğin için teşekkür ederim…




...


Şimdi geç de olsa sesini duymalıydım dostun, duyurmalıydım sesimi dosta

Mahcûb ve sabırsızdı yüreğim

Bi yandan telefonun tuşlarında gezinirken parmaklarım

Ben kentimdeki iç savaşı durdurmak için bir kadim zaman geleneği olarak; çoktan yüreğime ve aklıma uzunca bir yürüyüş emri vermiştim

Ta ki yorgun düşüp birbirleriyle çatışacak mecalleri kalmayıncaya dek…

...

Bin bir manaya gelen bi sessizlikle açtı telefonu…

“ırmak; ırmak ırmak deniz olur ya, dostun aklındaki soru işaretleri bizde okyanus olur!

Varsın üç beş hatamı üretsin beyninde ve varsın küçük lekeler olsun bana dair yüreğinde; yeter ki yanımda olsun”

Dediğini duymak için, konuşmasına gerek yoktu zaten…

Kalbindeki merhamet çınarının gölgesine sığındım:

— Eyvah ki muhabbetine besmelesizliğim, afetim oldu!

Biz ki ferman Padişah’ın deyip çıkmıştık gönlün dağlarına

Bu gönül meselesinde mantıklı açıklamalara(!) gerek duyma(z)dık asl(ınd)a

Ama dedim ya ;

Muhabbetine besmelesizliğim afetim oldu bi gaflet ânında…

...

Ben hep Yüce Dost’un huzuruna çıktığımızda

muharraran kurduğumuz dostluğumuza tek bir gölge düşürmeden

O’na -muhabbetimizin nişanesi olarak- sunmayı düşle(r)dim oysa…



...


Şimdi yardımın gerek dostum!

Sarf ettiğim kelimelerin cümlesine “besmele” olman gerek!

Bu seferlik -benim için bana rağmen- sözümün geçmesine engel olman

Ve sözünün yeniden sözüm olmasına izin vermen gerek!!!

Elma şekerini benimle paylaşır mısın dostum?




Varlığımın, alakamın, gülüşümün hikmeti sensin;

Peki, eğer istersem her şeye rağmen sen de bana gülümser misin?

...


Gül dedim “gül”dü ,gülünce ben de “gül”düm =D

.

.

.


Not:

(Bilirim sözün olmayan nasıl sözüm olsun diyecek dilin

Lakin sözüm olmayanı -sırf dilimden döküldü diye- sözün kabul etmene engel olmaya çalışmamdan bütün diretmelerim…)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ah be dost!
na yaptın yine.

defalarca "olur mu öyle şey!" diyerek okudum yazıyı.
her zamankı gibi olanca yükü yüklenmiş,olansa sorumluluğu sırtlanmışsın :)

hata demıyorum hiç bir şeye ben.
çünkü hatalar zihnimde derin izleri olan şeyler.
ileride ardıma baktığımda çizik gördüğüm şeyler.

oysa bu öyle bişey değil canım dostum :)
o yüzden hata da değil.

sadece birbirini anlama çabası.
birbirine bu kadar çok benzeyen iki insanın düşünce dünyasındaki "bencede" lerin çatışma hali :)

o yüzden sen hiç ama hiç canını sıkma.
ki anca o zaman felaha ererim ben :)

seni çooooooooooook ama çok sevdiğimide unutma hem :)

bu hüzünbaz tavır bu aşka yakışmayabilir aşgum :D

yazı mükemmel,tutuldum aslında o yüzden ne kadar daha guzel cevaplarım dıye ertelesemde yazacaklarımı işin içinden çıkamıyacağımı anlayıp karalamaya karar verdim :)

zaten böylesı daha güzel ve daha özenli.

i.tenekeci'ninde dediği gibi, sözü yormadan söylemek insanı çok yoruyor :p :)

kent yalnızı dedi ki...

elbette dostum bu hata değil (elhamdülillah)
keşke olmasaydı demedim çünkü hiç...
çünkü ne kadar birbirimiz olduğumuzu anladım bi kere daha ;))

aynı kutuplar birbirini çekemez derler bi dee :p... Devamını Gör

seni nice sevdiğim,sevdana dizdiğim kelimelerden değil fizik kanunlarına rağmen her an yanında bitmemden belli :D :D

zira biliyoruz ki fizik ötesi gerçeğim! nam-ı diğer mucizem ...!

genel geçer kurallar ancak Rabbin razı olduğu ve bu yüzden de olmazları oldurarak desteklemek suretiyle müstesna kıldıkları için değişebilirdi... ;D

seni bu husustaki istikrarından ötürü istisnası olduğun ömrümün kaidesi ilan ediyorum =Pp

kaideliğin bile müstesna be istisna kaidem :D :D eheheh :D

eyvallah...

Adsız dedi ki...

ehüehüehh bu yazı ardından önerdiğin gibi sagopa'dan istisnalar kaideyi bozmazzzzz dinledim aşgum :D
çok iyi gitti :D

farkındaysan cevahir'den çakma olmayan bişi söyledin :D
"istisna kaidem" ehüehü :D
cevahir'de kimmişşş pehhh pehhh brehh :PpP
haha :D
çoştummmmmmmmm
çoşkunluuuumun adranalin salgılatan uyarıcısııııııııı :D

not: beğenmediklerimiz arasına birde cevahir eklendi mucizem :D
herkes mii kusurlu olur yaaaaaa :p :D

kent yalnızı dedi ki...

ehüehüehh ooohh keyfin bol olsun kraliçem :D

senin de benden aşşa kalır yanın yok yanim ;D
for example =D
"coşkunluuumun adranalin salgılatan uyarıcısııı";D


not:bu liste kabaracağa benziyor aşguuum :P

Yorum Gönder