hasb-i hâl







hayatımın inşa,duygularımın ihya hareketi !

seninle ben bir güne değil,gözlerimi açtığım her güne ümmi olarak uyanıyorum...


dört başı mamur inkılabım !!!

evet her gün yeni bir alfabem; yeni bir libasım;farklı bir zaman kavramım

ve daha önce hiç hissetmediğim duygularım oluyorsun...

ama seni bahşeden öyle hikmetle bahşetmiş ki:(elhamdülillah)

tüm bu yaşadıklarım -reformlar,rönesanslar,ihtilaller,inkılablar veya adına ne derseler desinler-

beni cahil kılmıyor !!!!!!

bilakis ben seninle her gün;

bir insanı sevmenin,

insanlığı yaratanı sevmenin

ve bir insanın gerçek manada ancak onu varedenin rızası gözetilerek sevilebileceğinin,

çünkü ancak mücevheri işleyenin onun gerçek değerini takdir edebileceğinin,

ve de bir mücevheri ancak bu değer yargısını dava edinmiş olanın muhafaza edip,

içine hiçbir nefsi zehir karışmadan özünde şifa olan bir muhabbetle sevebileceğinin...

...şuurunu kuşanıyorum hakikat ırmağının altından geçerek...

işte sen bilincimin yenilenmesi,duygularıma aldırdığım abdest olmandandır ki

her kıyam vakti yenidenmiş gibi değil,ilk defa tevafuk ettiğim ve her defasında ümmiliğimi itiraf ettiğim şiir/şuur serüvenimsin...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

vuuuuuuv:D
ahha aşgum yaaaaaaaaaaaaaa.
burası benüm şımarma mekanım olsunnn :D
burası benim senden yola çıkıp kendimi bulma mekanım olsunnn.
nooolurr nooluuur noooluuuurrrrrr :D
ayhh bu cümleleri bi yerden hatırlıyorum sankiiiiiiiiii :D

neye istinadendi bu dostum.
yaşadığımız hangi anı içermekteydi :D
elhamdülillah "hangi" diye sorgulayacak kadar çokuz ;)

seni seviyorum kiiii...

hergünnnn yenidenmiş gibi değil!
yenidennn
yine yine seviyorum deli deli seviyorummmm yine yine yeni yeni yine yeni yeniden seviyorum :D

ehüehüehh :D

bu arada ayşebetül bunları görmesınnnnn :D:D
bu defa yakar bizi aşgummm

adındaki ş harfinin verdiği kıskançlıklaaa yok eder bizi :D

eheheh :D

bebeeemmm benmm (:

kent yalnızı dedi ki...

aman da aman na kadar da tatlıymış
moşallah moşallah :D

mekanı senin için kapatıyorum bebeğim,
dükkan senin...
gönlünce şımarabilirsin ;D
müessesemde itinayla rehberlik hizmeti verilmektedir ayrıca...
yalnız rehberin bi kusuru var :S
o da konuklarından yola çıkarak kendini bulabiliyor ancak.
bu karşılıklı hayra vesile olmak istediğiniz her an memnuniyetle mekanıma beklerim ;))

evet mühür gözlüm bunlar aşina cümleler.
ben uzun soluklu bi aradan sonra bi gönül risalesi olsun diye gözlerine mühre göndermiştim bu satırları :)

elhamdülillah dostum,
yoktan geldik,
çokluğumuz Yoktan Vareden'den armağandı ;D

ben de seni seviyorum kiiii...

ekmeği tuza banıp,banıp yer gibi
geceleyin ateşler içinde uyanarak,
ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi :D eheh

ayşebetül bu yakar mı yakar bidenem.
zaten bileyleniyo bize,
dün rodiye gittiğimizi de öğrenmiş :))

neyse ayşeme burdan bi türk sanat musikisi eseri armağan ediyorum :

kadehinde zehir olsa;ben içerim bana getir =Pp

zuhaha :D

bi kere daha anladım ki
ben seni seviyorum aşgum ;D eheheh

Yorum Gönder