yeni heyecan :)








bugün hayatımın ilk açma böreğini yaptım :D



annemden miras olarak öğrenmek istediğim şeylerden biriydi annemin o güzel,açma patatesli böreği...


bir Ali dayımız var ; kendisi bir muhterem zat,aynı zamanda babamın dayısı :)


akşam üstü bize iftara geleceğini öğrendik.

tabi ben ev hanımı modunda olduğum için hem sevindim,

hem de heyecanlandım bir büyüğümü kendi emeğimle ağırlayacağım için.

o da annemi böreğini çok sever,öve öve bitiremez sağolsun.

annem de İzmit'teydi...hemen telefona sarıldım.

annemden tarifi aldım,sıvadım kolları :))

çok şükür sonuç hayal kırıklığı olmadı ...

yiyenler çok beğendiler.

özellikle de Ali dayımız her zamanki teveccüh ve inceliğiyle,bolca dua etti =)



beni en çok etkileyen sözüyse :

"kızım bu akşam bir oruç değil,iki oruç sevabı aldınız.Allah razı olsun" demesi oldu...

Allah sizden de razı olsun dedim ben de :)



işte bu sebeple iki mutluluk yaşıyorum :

hem en çok yapmayı istediğim bir şeyi yaptım,

hem de bunu Rabbim "ihtiyar" bir yüreğin yürek dolusu duaları eşliğinde nasib etti ...





daha ne olsun !



düşünüyorum da hakikaten insan cehenneme gitmek için ekstra çaba sarfediyor,yoruluyor...

oysa cennet yolu ne kadar bereketli ve kolaylıklarla dolu, adım atmayı başarabilirsen !

ayaklarımızı doğru yolun üzere sabit eyle Allah'ım !



(amin...)

0 yorum:

Yorum Gönder