Bir Hadis...



Ebu Zer (r.a)'den rivayet edildiğine göre Peygamber (s.a.v) Allah Teala'nın şöyle buyurduğunu haber vermiştir:


"kim bir hayır işlerse ,ona onun on misli vardır veya daha da artırırım.kim bir kötülük işlerse ,ona da onun misli vardır.ya da tamamen affederim.

kim bana bir karış yaklaşırsa,ben ona bir arşın yaklaşırım;kim bana bir arşın yaklaşırsa,ben ona bir kulaç yaklaşırım.kim bana yürüyerek gelirse,ben ona koşarak varırım.kim bana hiçbir şeyi ortak koşmamak şartıyla dünya dolusu günahla gelirse,ben kendisini o kadar mağfiretle karşılarım." (müslim)


Rabbim nimetlendirişinin en güzel yanı da en ihtiyaç duyulan anlarda nimetini bahşetmen...

Elhamdülillah...

elbet bu müjde günah işlemenin bir bahanesi olarak asla görülemez,

ancak olur ya istemeden veya bir anlık gafletle hataya düşmüşler için bir ümit kapısı mesabesindedir...

bize ğufranınla,afvınla ve merhametinle muamele et ya Rahman !

Senden kaçıp Sana değil,zaten Sende oluşumuzu daha da ziyadeleştirerek Sana sığınıyoruz...bu anlamıyla Senden Sana sığınıyoruz...Sana sımsıkı sığınıyoruz Ya Rabbi !

kabule karin ile makbul eyle...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

aminnnnnnnnnnnnnnnnnn :(
amin canım dostum amin!!!

bu ne güzel müjdedir. vesile kılınanım olduğun içinde defalarca hamd!

ne zaman ihtiyac duysam buna ordasın can dostum!

Rabbım seni cennetine koysun...

kent yalnızı dedi ki...

sağolasın 2cihan dostum .

sana vesile kılınmak -hem de böyle güzel bir vesileyle- ne güzel bir haldir bilemezsin...
şükran sana ya Rab !

bana ihtiyaç duyman bile benim ihtiyacımı gidermeye mebni,ne hayırlı insansın sen ey dost!

Rabbim bizi cennetinde buluştursun...

Adsız dedi ki...

aminlerce amin bitanem...

HIPHOPotam dedi ki...

gerçekler "herkes kendinden bir parça" bulsun diye gerçek değil,
herkes gerçeklerin binbir yüzünden biri olduğu için gerçektir.

ben bu hadisteki "gerçeğin" yüzüyüm.
o zaman bu hadisle "yüzüm gülsün"...

sağol can kardeş... :)

kent yalnızı dedi ki...

Rasulullah(sav)'in o "alemlere rahmet" sadâsı yüzümüzü güldürdüğü gibi,
biz de O'nun yüzünde tebessüm olabilelim inşallah...
çünkü O Kur'an'da Allah'ın
"Size kendi içinizden öyle bir peygamber geldi ki, sizin sıkıntıya uğramanız ona ağır gelir. O size çok düşkün, mü’minlere çok şefkatli, çok merhametlidir." Tevbe Sûresi, 9:128
diye andığı ümmetine çok düşkün bir Peygamber'le nimetlendirildik.

ben önceleri Esmaü'l-Hüsna'nın insanda tecelli etmesini hep o isimlerin cüz'i olarak insanda bulunması olarak bilirdim,öyle anlatılmıştı hep...
sonra öğrendim ki,Allah'ın Rahman ve Rahim isminin tecelli etmesi demek,hata yapan insanların varolması demekmiş.zira hata edenler olacak ki bağışlama ve merhamet etme sıfatları anlamını bulabilsin...
dolayısıyla hatalarımız tecelligâh-ı esmâ'dır inşallah,(elbette hatada ısrar sözkonusu olmadığı sürece.)
bize varlığın hakikatini öğreten Rabbimiz'e hamdolsun...
şükran sana ya Rab!şükran yalnız sana...

eyvallah kardeşim,sen de sağolasın :)

Yorum Gönder